Toata lumea isi doreste un par mai gros, mai stralucitor si mai sanatos. Pentru a obtine suvite lungi si lucioase, multi dintre noi suntem pregatiti sa facem orice – de la aplicarea de masti noi  pana la a lua vitamine.

Dar nu va pierdeti timpul cu pastile inutile! Expertii din intreaga lume ofera cele mai bune sfaturi despre cum sa cresti un par mai gros si mai lung in mod corect.
 
Dar, in primul rand, de unde stii daca parul tau este des sau subtire?
 

Intelege ce inseamna evaluarea grosimii parului

Densitatea si grosimea parului nu sunt acelasi lucru, dar functioneaza impreuna pentru a crea profilul parului tau. Latimea reala a unui fir individual de par reprezinta grosimea, in timp ce densitatea parului arata cat de subtiri sau groase sunt suvitele, colective. Ca urmare, este posibil sa aveti par si fin …si gros.
 
Daca ai parul drept, este mai degraba ca acesta sa fie gros decat daca ai parul cret sau afro.
 
Statisticile arata ca parul tipic de pe cap are aproximativ 100.000 de fire; cu toate acestea, acest numar poate varia foarte mult in functie de culoarea naturala a parului persoanei.
 
Determinarea grosimii parului se face cel mai usor prin atingerea si privirea acestuia. Uscarea si durerea la atingere sunt semne ca e gros. Parul gros are un continut de proteine ​​substantial mai mare; prin urmare, se va simti mai rigid.
 
Ce se intampla daca crezi ca parul tau se incadreaza in categoria fin sau gros? Ia o bucata care a iesit din peria de par si tine-o intre degete. Probabil ca ai parul fin daca abia il simti.

Daca parul tau nu este nici subtire, nici gros, probabil ca ai par mediu-gros.
 

Sfaturi ale expertilor pentru a-ti face parul sa creasca mai gros

Mananca mese mai sanatoase

Dieta este un factor major in dezvoltarea parului sanatos si gros. Motivul este ca parul este una dintre ultimele regiuni ale corpului care primeste nutrienti si una dintre primele care sunt restrictionate din aceasta cauza. Ca rezultat, chiar si o mica lipsa de nutrienti iti poate influenta grav suvitele.
 
Cei mai multi romani nu obtin suficient fier, vitamina D, zinc si vitamina B in dieta lor – nucile, carnea de vita, cartofii dulci, puiul, quinoa si broccoli sunt toate completari bune la urmatoarea ta lista de cumparaturi, deoarece sunt bogate in vitamine, minerale si proteine. Toate acestea sunt esentiale pentru a produce un par mai puternic.

Abordeaza stresul si dezechilibrele hormonale

O scadere a nivelului de estrogen poate provoca caderea parului la femeile cu tulburari tiroidiene, proaspete mamici si femei in varsta. Desi nivelurile ridicate de estrogen promoveaza parul gros si atractiv, nivelurile scazute de estrogen sunt asociate cu o dezvoltare lenta, de par subtire, ceea ce duce la caderea parului.

Desi estrogenul este produs de ovare si glandele suprarenale din uter, stresul poate determina suprasolicitarea glandelor suprarenale, ducand la simptome de menopauza, cum ar fi caderea parului si bufeurile.

Foloseste produse Olaplex . Acesta face parte din gama produselor profesionala care previne deteriorarea parului sau, in anumite cazuri, ajuta la repararea interna a firului de par. Gama de produse si mai multe informatii poti gasi pe acest site.